MA123 benim oğlumun adı, kesinlikle çok sinirli bakıp aşırı tepkili bir çocuk. Genelde yaramaz oluyor diyorlar ama onu zaman gösterecek 🤷♀️ yakın arkadaşımın oğluda Metehan ama anne karnında da sakin bir bebekti hala daha öyle . Birazda genetik sanırım . Biz Türk ismi olsun, güçlü , kuvvetli ve lider bir isim diye koyduk.