T-159 bende ilk çocuğumda aynıydım ikinci çok rahattı bu da ilk gibi dört ay oldu nerdeyse üç ay sonra geçer dediler geçmedi şimdi beş bekliyoruz ☺️ prilam içersem kusmuyırum ama bulantım oluyor içmezsem kötüyüm allahtan geçcici bir süreç ona teselli oluyorum ☺️