Lierac önerdi doktorum ama yanına muhakkak ek bir nemlendiricide kullan dedi ben de ebe bir tanıdığıma danışarak kakao yağı almayı tercih ettim günde 1 kez lierac sürüyorum akşamları yatmadan da kakao yağı ile nemlendiriyorum. Doktoruma sordum aynen devam et dedi