yusracim Kızlar hayırlı akşamlar sabah test yapmıştım 2-3dkka durdum başında çıkmadı birşey attım çöpe bende şeytan işi ya kalk bak dedi o teste😂😅 aldım çöpten bir güzel bir baktım ki hafif çizgi var su tuttum yine gitmedi
Parinas yusracim evet görünüyor ☺️ ama süre geçince yanıltabilir. Tekrarlayın bence yine ilk idrarla. En az 5 6 saat tutun idrarınızı ve yatmadan önce az su tüketin. Öyle kesinleşir
Busra_47 yusracim ben adetten 9gün önce yaptım böyle cıktı beta verdim 12 cıktı 3 gun sonra tekrar yaptım dahada belirginleşti kalbinizdeki neyse o olsun inşallah