Mrymb1 Kızlar doğuma 1 hafta kaldı sayılır son haftadayım henüz isime karar veremedik fikir verebilir misiniz bulur deniz tarzı isimler istemiyorum açıkçası biraz erkek ismi gibi de durmasını istiyorum
Ebru_ebru Mrymb1 Ahlas Zeyd , Yağız , Emir ,Miran Efe, Rodin benim düşündüğüm isimler fikir olsun ☺️☺️
avucundaopucuk Oğlumun adı Kayra Alp. Isimlerin bir karakteri olduğuna çok inanırım bu ismi bir yandan bu yüzden seçtim. Daha sakin ve dinleyici bir karakter oluyor. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
gezentianne Mrymb1 Ata,Tuna,Güney,Ekin,Pamir önerebilirim oglumun ismi ise Barış🕊️ Piyasa isimleri ve söylendiğinde anlamı ne diye sorulan isimleri sevmiyorum🙈
58Vildan Dilarabozdemir cihan bir dönem benimde hoşuma gitti ama çocuga seslenirken biraz garip olur diye vazgeçtik 😬 Tahir de öyle çok hoş ağırlığı var eşimde beğendi olabilir dedi ama tam oturmuyor sanki bazı şeyler
58Vildan Bende 38+1im ve isim belli değil 😂💆🏻♀️ Ama küçük oğlumun ismini çok severek koydum ve hiç pişman olmadım ismi Kerem Ali 🙈