Altntp Cuma günü kontrole geldim 40+3 oldum bgn suyum az dıye yatış verdıler, dün nst de bebekte sancı çıktı ama bgn bısey çıkmadı bende de sancı falan yok ama gozetım altında tutuyolar
Altntp Altntp 2 buçuk yaşında kızım var onu arkada bırakmak ınsanı çok zorluyor. Böyle bır durum yaşayan varmı acaba
turkan403 Altntp normal doğum mu olacak haftası da dolmuş cnku allah yardımcınız olsun sağlıkla gelsin inşallah🤲
turkan403 Altntp o zaman kendi sancını acılmanı bekliyolar ilknz de normal dogumsa inşallah güzel acılmanız olur pek bilgm yok üste kalsın diye yazaym dedm ben hep kontorele diye gidp doguma girdm🤭