Herkesin hikayesini okuduktan sonra umarım buraya güzel bir doğum hikayesi yazabilirim diye dualar ediyordum çok şükür kabul oldu🥰
Hamileliğimin 22.haftasında acil serklaj olup sonrasını da full yatarak geçirdim. Çok şükür 37yi gördük. Doktorum o hafta dikişleri alıp doğumu bekleyeceğimizi söylemişti ama 37.haftam geldiğinde 3 kilo olan bebeğimi biraz daha büyütmek istediğini, dikişleri alırsa hemen doğum yapabileceğimi söyleyerek 38.haftaya kadar bekletti. 38. Haftam tam dolduğu gün yani 14 aralık sabah saat 10da doktorumun yanına gittik, dikişlerimi aldı, çatı muayenesi o anda yaptı uygun olduğunu söyledi üstüne üstlük 4 cm açıklığın olduğunu söyledi ama benim hiç sancım yoktu, nstde 80 100e varan sancılar çıkıyor ama ben hiçbir şey hissetmiyordum. Git kahvaltı yap gel dedi doktorum bu sırada belki sancıların gelir dedi. Biz de eşimle gidip güzel bir kahvaltı yaptık. Benim hala sancım yoktu. Saat 1de Hastaneye yatışımızı yapıp nst çekildiğinde sancılarımın olduğunu ama düzensiz olduğunu fark ettiler. Düzenlemek için bir saat kadar suni sancı verelim dediler kabul ettim. Sonra sancılar hafif hafif gelmeye başladı. Benim adet sancılarım çok zorlu hastanelik edecek derecede geçerdi. Onlar kadar bile değildi bu gelen sancılar azıcık uzun ayakta kalmışım da belim ağrımış gibiydi😅 daha sonra açıklık kontrolü için geldiler 5 cm olmuştu ve benim hala sancım hafif hafifti. Özel ebem geldi o gelip açıklık kontrolü yaparken 6 cm olduğunu söyledi tam o sırada da suyum geldi. Suyum geldikten sonra nstde sabit durmam gerekiyordu, o noktada artık sancılar zorlamaya başladı saat 16.30 olduğunda 7-8cm açıklıkla artık zorlanmaya başlamıştım. Ebem bana eşimle birlikte masaj yapmaya başladı. Bu masajla birlikte tam açıklığa ulaştık, saat 18.55 olduğunda artık beni doğumhaneye aldılar, o noktada içeri giren tüm ebelere nolur beni sezeryana alın ya da epidural verin diye yalvardığımı hatırlıyorum 😅 baktım kimse sezeryana almıyor Allah’ım bana yardım et diye çatala dirseklerimi koyup yüz üstü eğildim dua etmeye başladım. Sancı gelince ıkınıyor, bitince dua ediyordum😅 Yarım saat kadar squat pozisyonunda eğilme pozisyonunda ıkındıktan sonra beni çatala çıkardılar, tam o sırada doktorum geldi, doktorum geldikten sonra üç ıkınmayla tam 19.38de bebeğim kucağımdaydı. O sırada plasentayı doğurttu doktorum ve dikişlere başladı. Dikişler biraz zorladı beni çünkü ilk anda uyuşmadı ikinci anesteziyle rahatladım. Sonunda bitince de çok şükür oğluşum kucağımda ayakta çıktım doğumhaneden. Hem doktorum hem özel ebem mükemmel insanlardı yalvarıp yakarmalarımı çok güzel geçiştirdiler😅 şimdi bebişimi emzirirken yazayım dedim, herkese böyle kolay doğum diliyorum, sonrası çok güzel 🥰