Kızlar bugün tam 32+0 im, dün kontrole gitmiştik baş gelisti, bugün yürürken falan kasıklarımda çok ağrım olunca acile gittik, makat gelişe dondugunu onun ağrı yapabilecegini söylediler. nst de de 1-2 kere sancı çıktı 40-50 arası normal midir ya, doktor artarsa sancin gel dedi