ilayda67 7.5 aylık anne karnında bebeğimi kaybettim ve tekrar düşünüyorum 6 ay oldu sizce ne kadar olmalı süresi ?
Mrtbrv ilayda67 aynı haftalarda kaybetmişiz ben 1 sene bıraktım .ama doktorum 6 ay demıstı .başınız sagolsun 😞♥️🙏🏻allahım yeniden nasip etsin inşallah en saglıklısıylaa
Kkardelenn1 ilayda67 37 haftalık kaybettim doktorum sorun görmedi tekrar olabilir dedi 8 ay sonra oldu oda dusukle sonuclandı doğumun uzerınden tam 15 ay geçtikten sonra suan 9 haftalık hamileyim çok şükür iyiyiz inşallah en doğru zamanda tekrardan nasıp olur başınız sağ olsun 😕🥰
Zhrcyl ilayda67 ben de 36+6 da kaybettim sezeryan oldum bugün tam 4. Ayımız. Bu ay tekrar deniyoruz inşallah nasip olur tekrardan 🤲🏻❤🩹 başınız sağolsun
ilayda67 Kkardelenn1 başın sağolsun canım Allah hayırlısı nasip etsin sağlıklı olsun çocuklarımız gerisi önemli değil
Miraaaaam21 Zhrcyl canım 36+6 da neden kaybettin acaba sorabilir miyim,? Çünkü iyi bir gafta bebek doğabilir çok duydum öyle
ilayda67 Zhrcyl ay seninde başın sağolsun canım seni çok iyi anlıyorum bende 6 ay tam ve daha denemedim hiç olup olmayacağı konusunda bilmiyorum ama testlerde bi sıkıntım gözükmüyor bende sezeryan oldum inşallah hakkımızda hayırlısı olur kuzum
Alone 32 haftalık sezeryan doğum yapıp 1 gün sonra kaybettim. Sezeryan olduğum için 1 yıl bekledik. Psikolojik olarak da anca toparlanmıştım(toparlanmak denilebilirse tabi)
Zhrcyl Miraaaaam21 canım plesanta dekolmanı yaşadım 🙏🏻 doğum başlamıştı hastanede açılmayı beklerken karnımda kalbi durmuş bebeğimin ❤🩹
staRmama Zhrcyl of çok kötü ya bunu bende yaşayacaktım Allah kurtardı. Umarım bu bebeğini sağlıkla alırsın canım ❤️
Kehiylun ilayda67 39 haftalıkken bebeğimi kaybettim karnımda 6. Ayda tekrar hamile olduğumu öğrendim sezaryenim doktorum sorun yok dedi daha önce 1 yıl bekle dedi ama çocuğu öğrenmeye gidince sorun yok zamanıdır dedi
Sucsn ilayda67 37. Haftada plasenta dekolmanı sebebiyle kaybettim bebeğimi benim sağlığım açısından da riskli bir süreç atlattık 2 sene süre vermişti doktorlar fakat biz tekrar bebeğimiz olsun istiyorduk 1 sene geçti kontrole gittik ve deneyebilirsiniz dedi doktor