Duyguanneoluyor haklisinesracim bnde yaşadım aynısını 5+5 de kese var bebek yoktu 6+6 da kalp atışını duymuştum😄
Feyza07 haklisinesracim korkma canım bendede öyle oldu genelde öyle Zaten ilk kese görünür sonra bebek
haklisinesracim Doktor boş gebelik te olabilir minik oldugundan da gorunmemis olabilir dedi. Ama korktum
Zehracubuk haklisinesracim canım ben 6 haftada sadece kese gördüm bebek yoktu 7+2 de bebeği görebildim ancak
Misafirim Rabbim sağlık sihhatli hayırlı evlatlar nasip etsin üzülme gözükür inşallah geç döllenme olabilir 2 hafta falan daha bekleyin dua edin bol bol rabbim gönlünüz un muradına versin
Berkaytuana haklisinesracim kötü dusunmë hemen canım bende de 5+5 da kese vardı 7+3 de kalp atışını duydum haftaya tekrar git inşallah hayırlı haberler alırsın 😍