Ecemnazz 29+3 haftalık hamileyim sol tarafımda bobreklerimden karnıma doğru çok şiddetli ağrı var kasıklarıma da vuruyor ağrısı neyden dolayı oluyor yaşayan varmı
miniminibebek Ecemnazz idrar yolu enfeksiyonunuz olabilir mi acaba onda da çok ağrı oluyor kasıkta karında böbrekte
ArasveAnnesi21 Ecemnazz bende de olmuştu bir ara 17 haftalığım gaz sıkışması olmuştu yinede acile gidip görünün isterseniz
Baby_B Ecemnazz idrar yolu enfeksiyonudur Ben 28deyim Ama dediginiz durumu 22 gibi o haftalarda yasadim
Ecemnazz miniminibebek inanın bilmiyorum bir kaç gün önce kontrole gittiğimde tahlilde verdim bişey çıkmamıştı