Ozlemerikci543450 Sare088 kalçadan olan Protestanlar herkes çok ağrı yapıyor demiş bende yeni başladım annem vuruyor şükür iğnenin olduğunu bile anlamadım bence de vuranın etkisi var
Sare088 Ozlemerikci543450 evet vuran kişiden kişiye göre değişir. Beni mahvetmişleri vura vura en son bir kadın vardı çağırdık yapıyor. Bunların etkisi varmı tutunması için. Benim bu 3 gün adet günüm ams olmadım heveslenmek istemedim olumsuz sonuç alırız
Ozlemerikci543450 Sare088 inşallah hayırlı sonuçlanır iyi düşün hep belirti olması duada olmaması herkese göre değişiyor Muş sen seninle olduğuna inan ❤️
Sare088 Ozlemerikci543450 hep benimle olduğunu düşünüyorum ilkinde çok umutluydum çok hissediyordum ama olmayınca çok üzüldük
Anonimmmmn FatmaZehra06 oyy kaç tane ilaç Rabbim emeklerimizi karşılıksız bırakmasın inşallah benimde nasipse 7 ocak sonucu alınca burdan da yazar mısın merak ederim
Anonimmmmn Sare088 iğneden 2 saat sonra çıkıyor acısı bende sonuç güzel olsun da inşallah artık gözüm görmüyor
Kuzkay_fatmanur Anonimmmmn maalesef hiçbir çözümü yok çok şiddetli bastırarak masaj yapılabilir onuda kendin yapamazsın eşinden yardım alabilirsin canının çok yanıyor ama faydası oluyor o şişliklerin içinde erimesi lazım muhtemelen 12. Haftaya kadar kullanıcaksın geçmiş olsun. 💐
Selenyildiz Anonimmmmn merhaba bende günde 3 kere iğne vurulup akşam kan sulandırıcı vuruluyordum ama maalesef o iğnenin bıraktığı sertliğe hiçbir şekilde çözüm yok inşallah bıraktığınızda yavaş yavaş yumuşuyor ben bırakalı 2 hafta oldu hala daha yeni geçiyor😔sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️
Anonimmmmn Selenyildiz Allah kolaylaştırsın inşallah sizin sonuç belli mi yazdıysanız görmedim kusura bakmayın soruyorum böyle
Sare088 Selenyildiz inşallah tutar da ben kullanmaya razıyım. Teyzemin eltisi iğne kullanmıştı tuttuğu zaman doktora gitti dedi çok ağrı yaptı ödem oluştu iğneyi bırakıp hapa geçtiler
FatmaZehra06 @"Anonimmmmn bende 4 ocakta test günüm tabıkı yazarım ınsallah hep bırlıkte hayırlı sonuçlar alırız sağlıkla kuşağımızı da alırız Rabbım devam edecek sağlıklı gebelık nasıp etsın ınsallah 🌸🙊
Selenyildiz Anonimmmmn çok şükür 13 haftalık olduk bile🌸Allah bu yolda olan herkesin yolunu kolaylaştırsın ve ilk seferde nasip etsin ❤️
Selenyildiz Sare088 iğne kadar etki gösteren yok maalesef dediğiniz gibi olsun da her cefası çekilir elhamdulillah inşallah sımsıkı tutunsun bebişiniz❤️🥰stres yapmayın yeter🤲🏼
Anonimmmmn Selenyildiz maşallah suphanallah gözünüz aydın bana da dua edin lütfen Rabbim kimsenin emeklerini boşa çıkarmasın