Kızlar 31 haftalık hamıleyım. Bende kan pıhtılaşması var az mıktarda. Hamılelıgın basından beri aspirin150mg kullanıyorum. Kendi doktorum 36 haftaya kadar kullanıcaksın, kan sulandırıcı ıgneye gerek yok “ dedi. Başka bir doktor ise bu haftalarda artık aspirini bırakıb kan sulandırıcı ıgneye gecmen lazım. Aspirin cocugun dogumdan sonra kalp rahatsızlıgna getırıb cıkarır dedi. Kendi doktorumda iğne kullanmana gerek yok dıyor. Ben ne yapayım hangısına ınanayım. Siz aspırın kullandıysanız kac haftasına kadar kullandınız?