Arkadaşlar 34.haftadayım son zamanlarda karnımda çok şiddetli kaşıntı oluyor. Ama bu sadece öne doğru eğildiğimde ya da spor yaparken karnımı sıkıştıran hareketlerde oluyo. Doğumu kolaylaştırmak için esnemeler yapmaya çalışıyorum ama kaşıntı yüzünden yapamıyorum. Hareketi bıraktığım an kaşıntı gidiyor. Fikri olan var mı acaba?