Yaser27 O zaman kesinlikle, park yatak al canım. Biz görümceme almıştık, o da tayinci 5 sene oldu hâlâ kullaniyor. Hatta arkadan ikinci oldu, onu da yatırdı. Bende ilk hamile kaldığımda oyun parkı alcaktım, evimiz müsait değildi, sonra farklı bir eve geçtik odası olunca, almışken alalım ileride alamayız dedik. Montesori de olunca, vazgeçtik. Ama benimkinde ne kadar yatar bilmiom. En fazla 6 ay yatsa, sonra naparım bilmiom. 1 yaşından önce, ayırmayı düşünmüyorum.