Benim adetime 8 gün var ama bir çok belirtim mevcut tat alamama kasık bel ağrısı sık idrara çıkma gibi daha öncesinde de iki düşüğüm var genetik yaptırdım ama daha gösteremedim açıkçası sonucu il dışında olduğum için ama pıhtılaşma var gibi ben şimdi nasıl bir yol izlemeliyim sizce hemen mi kadın doğuma gitmeliyim gebelik belli olduktan sonra mı lütfen akıl verir misiniz bana 😔🙏