ihs4 semi29_ Hiç korkma canım bende 35+5’te doğum yaptım bebeğin kilosu 2985 gramdı küveze girmedi bize verdiler onu
Tugcaduman semi29_ bende de aynı durum vardı 20haftalıkken başlamıştı ve açılmam oldu 35. Haftalarda iğne yapılmıştım ayaklarımızı kaldırıp yatın hiç bir iş yapmayın
semi29_ Tugcaduman aktif doğum başlamıştı bende zaten 3 haftadır ertleiyorduk bugün çok şükür kucağımıza aldık hiçbir sıkıntımız da olmadı 🙏🏻🥰
semi29_ isimsizdir maalesef sancılar çok güzeldi güzel de karşılıyordum fakat miyom baskı yapıyormuş açıklık çok yavaş ilerledi 12 saat sancıdan sonra sezaryen oldum ama iyi ki olmuşum kakasını yapmış bebiş 🥺
semi29_ 12_annee imza atıp çıktım valla bugün öğlen doğumum oldu çok şükür küvöze alınmadı bir sıkıntı da çıkmadı sizinki de yine az kalmış çok şükür
Leylasiva21 semi29_ sağlıkla alın kucağınıza ama korkmayın bende 36 haftalık doğum yaptım ve ciğer geliştiricide yapmadım çok şükür kızım küveze de girmedi
Dilarakdemir1 semi29_ 36 çok erken değil bende 36 da doğurdum 2300kilo bi geve yattık çıktık küveze bile girmedi
Dilarakdemir1 semi29_ teşekkür ederim büyüdü 4 buçuk yaşına geldi bile elhamdülillah sizde sağlıkla büyütün🥰