Ebaki adet olmadım canım bu gün doktora gittim alttan muayene oldum mantar olmuştum o yüzden gittim bir şey göremedi ama beta istedi adetim geçmeye başladığı için belki de vardır küçük beta olduğu için göremiyoruzdur dedi yarın kan vereceğim bakalım sonucu yazarım buraya da