Kızlar 37+2 deyim bir süredir aşırı halsizim biraz yürüyorum yoruluyorum kan değerlerim de iyi, bebiş aşağıya hep baskı yapıyor dışarıdayken o yüzden lavabo konusunda sıkıntı yaşıyorum bebiş kanala yerleşmiş ondan sanırım, bir de hareketleri özellikle geceleri beni çok yormaya başladı uyku düzenim asla yok geceleri hep ayaktayım, siz de durumlar nasıl?