Civcivimmbenim Merhaba kızlar bebeğimin hareketleri çok güçsüz sabahtan beri düşünmekten bitap oldum 37+5 haftalığım bilgisi olan yazsın lütfen Desteğinize ihtiyacım var
Yprkk Civcivimmbenim biz de 37+4 haftalığız . Bugün bizim hareketlerde de azalma var daha çok sürtünüyor normalde yerinde durmazdı . En son pazartesi göründük doktora herşey yolundaydı . Artık yeri daraldığı için dönme şekline hareket ediyor diye düşünüyorum.
Selcantvsn Civcivimmbenim benimki 36da başlamıştı çok minnak hissediyordum şuan 38 günde iki kere anca eder bazen bı kere 🤷 normal diyolar drlar
MMSG Bi doktora mı gitseniz? Burada biri bebek ters dönmüş içeri tekme attığı için hissetmiyormuşum dedi ama herkesin tecrübesi bir olmaz
12betul Civcivimmbenim geçmiş olsun nst var devlette ama ilk olarak ultrasondan bakıyor zaten o daha önemli bence de acil e git
Civcivimmbenim Yenianne6161 gitmedim gitmedim bu saat oldu şimdi oğlum uyudu 4 yaşında Bırakacak kimsede yok :(
Civcivimmbenim 12betul ultrason yok diyorlar Muayene parası alıyorlar 800 TL ve muayenene yok Nts de ayrı yeten para alcaklar
Civcivimmbenim Zhrcyl sigortam var canım kadın doğuma hiç gitmedim devlete Aciline gidebilirsin eşimle nts için ama oğlum evde onu perişan etmek istemedim gece gece bide erken uyuyor kıyamadım bu soğukta çıkarmaya hastada biraz burnu falan akıyor
Civcivimmbenim 12betul 12betul yok özel canım devlette gidemem küçük çocuğumla perişan oluyor insan devlette
Civcivimmbenim 12betul yok devlet para almıyor zaten Ama ultrason varmı bilmiyorum devlette Özelde yok onu biliyorum
Civcivimmbenim ikibaloglanannesi gidemedim oğlum evde gidemedim çocukla uyudu bende sabrettim biraz daha benek biraz hareketlendi içim rahat şuan
Bluebey Benimkide cok hareketli degil dun ben elimle baktim hep sabahta hareket hissetmedim sonradan hareketlendi tatli falan yedinizmi
Civcivimmbenim Bluebey benimde şimdi biraz hareketlendi gidemedim zaten hastaneye İnşallah birşey yoktur biraz kuran okudum rahatladım şimdi bebekte biraz kıpırdadı içim rahat şimdi