bebegimibekliyorum__ takipte kalman için söyledim. Kötü anlamda yazmadım. Bende hamileyim, gayette seçerek konusmusum. Buraya yaziyorsaniz eğer iyi ya da kötü yorumlari da göze almalısınız.
_biranneadayi pardon da sizi anlayamadım? Dikkatli olması açısından yazdım. Yorumuma muhalefet olmayın. Çıkış orada.
Guzelanne56 ya dikkatli olsun diye dedim. Youumuma niye bu kadar tepki gösterdiniz anlamadım.
Arkadaşım için doktorlar farkında olmadığı için bu durumu yaşadı. Bildiğimi yazdım. Herkeste süreç farklı işliyor neticede. Buraya post açılıyorsa, iyi ya da kötüyü öğrenmek için açılıyor. İyi şeyler duymak kadar kötü seylerde var. Sanki hepimiz doktoruz da o yüzden buraya yazılıyor gibi davranılmiyoe mu?
Ayrıca bende hamileyim. Yorumlarınızı o zaman yaparken bana göre de seçin. Ağzı olan konuşmasın.