_biranneadayi Dhdhdbfhfn Canım biz görene kadar doktor söylemiştir de yine de söyleyim. Sancın yok. Alttaki grafikte 40ı görürsen hafif sancı var demektir, 60 ve üzeri düzenli olarak çıkarsa o da bildiğin sancıdır. İnşallah sağ salim kucağına alırsın