bereninannesi__ Bebişimin gelişimi 1 hafta önde çıkıyor hep. 11 haftalıkken 12+2 çıkmıştı doktor haftasına göre çok iyi demişti ama cinsiyeti göremedik. 13. Haftada yani haftaya gitsem cinsiyeti öğrenebilir miyiz sizce. Tabi gösterirse?
Elis27 bereninannesi__ yani öğrenebilirsiniz de ogrenemeyebilirsiniz de bence 15 den sonra öğrenmek daha iyi olur gibi yanılma payı olmaması adına .
gezentianne bereninannesi__ ben iki gebeliğimi de 12 de öğrendim cinsiyeti ve değişmedi🥰 Bebeğin pozisyonuna,cihazın kalitesine ve doktorum tecrubesine bağlı. İleride de gidiyoesa sizin 14 hafta gibi cıkar net görünür bence
2prens1prenses__ bereninannesi__ 12+4 haftalikken ikili taramaya girdiğimde doktor tahminde bulundu benim doktorum 20. Haftaya kadar göremiyordu bacak arasını kız olduğu için yani net söylenmesi için 15 hafta diyorlar tabi açarsa bacağını 😊
GirlandBoy_Mom bereninannesi__ benim bugün belli oldu 11+6 da normalde 11+1 ama gelişimi önden gidiyor
Elis27 bereninannesi__ inşallah öğrenirsiniz alanında iyi bir Dr giderseneniz eğer belki görebilir cnm
bereninannesi__ Elis27 farklı bir doktora gideceğim bu kez ultrasonu iyiymiş. Umarım hemen söyler kesin olarak. İhtimal derse aileme sürpriz yapamam yine 🥹
bereninannesi__ gezentianne yani doktor biraz göbeğin var ultrason bulanık demişti ana bence cihazdan kaynaklı onu buraya sormuştum daha kilolu olanlar net görmüştü bende doktorumu değiştirdim o yüzden
2prens1prenses__ bereninannesi__ evet kız bebeğim zaten perinatoloji doktoru ne derse odur büyük ihtimalle dedi doktorum öylede oldu onlar daha iyi anlıyormuş
gezentianne bereninannesi__ Canım ben de görece kiloluyum 80 im.ama dediğim gibi ikisini de 12 de öğrendim🥰 Ama ikincideki doktorum söylemek istememişti erken diye ben cok ısrar edince kız dedi cok net dedi ve değişmedi suan 17 deyim💕 İlkinde de 12′de yüzde 100 erkek dedi pipi göstermişti💙 İkincide bacak arasını göstermedi ben cok merak editordm karnıma vurdu biraz salladı öyle yapınca açtı bebeişim🤣🤣fetal dna da yaptırmıştım 2 gün sonra da kesinleşti sonuçla.
Smile0 13.+2 de %100 kesinlikle cinsiyeti söyledi doktorum. Bakalım bir daha ki kontrol gününü bekliyorum bir değişiklik olmazsa😃
gezentianne bereninannesi__ Eurofins firmasına yaptırdım 360 euro idi eve gelip kan aldılar. haftada yaptırdım ikili tarama yaptırmadm.
Merve-Beyto bereninannesi__ bende yaptırdım belirli firmalar yapıyor doktorunuzun muhakkak bilgisi vardır firmalar hakkında. Kanı kendi hastahanemde verdim beyefendi aldı gitti bir hafta sonrada sonuç için aradı
Smile0 bereninannesi__ İnşallah değişmez haftası erken bu kadar erkenden net bişey söylemesine şaşırdım . Bir daha ki kontrolde farklı söylerse çok üzücü olur bizim için dayanamayıp ilk kıyafetini aldık bile🥰