Kızlar şu an 16.haftamın içindeyim haftaya yılbaşı. Yılbaşında beraber iki kişi olarak geçirdiğimiz son yılbaşı şeklinde bebeği açıklamayı düşünüyoruz. 17.haftama girmiş olacağım. Sizce açıklamak için hala erken mi? Yoksa bu haftalarda normal mi? İlk 3 ay geçsin açıklarım diyordum 3 ay geçince de açıklamadım ama artık açıklasam mı diye de düşünmeye başladım. Böyle bir hevesim var ama çekiniyorum da