Burcuuse Devlet hastanesine gidiyorum kontrole, ikinci ayım doldu fakat ben talep de ettiğim halde hiç ultrason görüntüsü alamadım. Tüm hastaneler mi böyle yoksa sadece benim gittiğim yer mi 😔
aybuke__ Burcuuse ben genelde özele gidiyorum ama bir kere şehir hastanesine gitmiştim direk vermişlerdi
Burcuuse İlla özele gitmemiz lazım yani şu güzel süreçten biraz da olsa anı toplayabilmek için. Eşim işte diye kalp atışının bi kaç saniyelik videosunu bile çekmeme izin verilmedi 😏
MervEslinArden Burcuuse Bana başından beri veriyo ama kurban oluyum zaten bişey belli değil cihazlarından mı baskıdan mı bilemem özelinki gibi anlaşılır değil