Kesinlikle kavga ederdim. Üstelik özeldeki tahlillere yüksek meblağ vermek istemeyip devlette de test yaptırabilirsiniz kime ne bundan. Herkes işini yapacak. Ben 2 sene önce özelde doktora gidiyordum 4 sayfa test istedi benden, yarısını işaretledi bunları sağlık ocağında yaptır boşuna para verme diye. Ben aynı kağıdı sağlık ocağına götürdüm, doktorum özel, bunları yaptırabilirsin dedi dedim hemen alıp yaptılar. Bakma bazı doktorlar gerçekten kendilerini tövbe yarabbim Peygamber zannediyor, kul köle olacaksın karşısında. Sinir oldum senin adına. Keşke cevabını verseydin.