2424aa kunduzbeyni oğlumu 4 haftalıkken 2. Hamileliğim şuan da 6 haftalıkken öğrendim şuanda 11 haftalığiz🥰
2cocuk2kopek kunduzbeyni daha bugün test yaptım şuan uygulamada 3+6 gösteriyor hafta içi randevum var bakalım hayırlısı
Bisaderuya Benimde 3 Ocak adet günü 25nde silik çizgi gördüm bugün yine test yaptım silik çizgi uygulama 3+2 gösteriyor ama kimyasal olmasından korkuyorum
Senamstf 4+1 de öğrendim şuan 4+6 yız zaman geçmiyor sanki haftaya cumartesiye randevu verdi doktor 🤦🏻♀️
kunduzbeyni Ne kadar güzel herkes erkenden öğrenmiş anne olacağını, bende 3 haftalıkken silik pozitif testle öğrenip hemen kan verdim, şuan 4+1 👼