Yazmelegi_ Anneler yaşayan varmi nereye gidicem bilmiyorum,kızım 17 aylık ayağını baya içe basıyor cocuk ortopedi yaziyo googlede ama öyle bir bölüm yok nereye götürmem gerekiyor normal ortopedi bakar mı ki, yaşayanlar varmi bu durumu
meryinthemood Yazmelegi_ ayy bizzat benim ayağım içe basıyordu annemin beni götürmediği doktor kalmadı. Ortopedik tabanlık kullanmıştım doktor önerisiyle. Kendim de zamanla düzeltmiştim diye hatırlıyorum.
Eymenkuzusu Yazmelegi_ nomal ortopediye goturebilrsinz ama 2 yasina kadr oyle olmalari normalmis. Benim oglumda da var 2 yasindan sonra gotrmustm tabanlik kullanarak ayakkabi giyiyorz
gezentianne Yazmelegi_ Oğlum 5 yaşına girecek bir ayağı hala hafif içe basıyor İkisi de içe basıyordu ve 2 yaş gibi ortopediye götürmüştük ve normal zamanla düzelir dedi. Cimnastik ve baleye göndermek büyük ölçüde fayda etti. Yine düzelme olmazsa ortopedik tabanlık alacağız ama hala zamanı var
Smileylaylom Bulunduğunuz yerde çocuk ortopedi yoksa normal ortopediye götürün içiniz rahat eder ama bu süre zarfında ortopedik ayakkabı kullanın isterseniz. 30 yaşındayım düz tabanım hala tabanlık kullanıyorum hatta çelik tabanlık 😊 biraz genetik faktörlerden biraz da bence çok dikkat edilmedi bana, önceden bu kadar bilinçli olmayınca tabanlık kullanmaya devam ediyorum. Bir kadın olarak özeniyorum yazın sandalet giyenlere açıkçası çünkü ben hep tabanlık kullandığım için spor ayakkabı giyiyorum.
Yazmelegi_ Smileylaylom teşekkür ederim götürcem inşallah,birde bu ayakkabıyı kendimiz alabiliyor muyuz doktorun mu önermesi lazim sizede geçmiş olsun
Smileylaylom Yazmelegi_ yani medikallerden alabilirsiniz ama bunun kademeleri var diyeyim benimki en son aşamada olduğu için çelik tabanlık kullanıyorum ben. Ama çocuğunuz küçük olduğu için gelişme aşamasında daha hızlı bir yol katedersiniz ama bence uzman birine görünün doğru teşhis ile doğru tedavi uygulansın ☺️