
Kızlar bu emziği 4 yıl önce kızım kullandı sadece 1 ay falan kullandı sonra tutmadı. Saklamıştım tekrar bebek olur diye şimdi doğuma az kaldı bi baktım böyle olmuş kendiliğinden. Suda kaynattım baya bi süre ama düzelmedi. Sizce kullanılır mı yoksa atıp yenisini mi alıyım?