Kızlar merhaba ayın 10 da hastaneye gittim bebegim kesesini falan gördük 20 sinde tekrar gidicem fakat ayaklarım üşüyor sürekli idrar geliyor bacaklarım ağrıyor birde vajinama bazen regl sancısı gibi ağrı giriyor fakat kısa sürüyor bunlar normal mi 4 ay önce hastanede düşük yaptirildim gene korkuyorum böyle şeyler olunca