benim anlayamadığım bi şey mi var “şeker yüklemesine karşı olmak” mantığını bir türlü anlayamadım. önce açken kan veriyorsun sonra gazoz gibi bir şey içip tekrar kan veriyorsun damar yolundan bi şey enjekte etmiyorlar yani bunun neyine karşı olabiliyor insanlar gerçekten merak ettiğim için soruyorum. yani ilaç şirketlerine şeker hastası insanlar da lazım sonuçta,acaba o yüzden mi zararlı gibi bir algı yaratmaya çalışıyorlar