Elasa Kızlar merhaba ben doğum yapalı iki gün oldu fakat bebeğim maalesef yoğun bakımda şu an sağarak ilerliyorum ama tabiki bir iki damla sütten fazlası yok sizlerden tavsiye istiyorum neler yaptınız sağımı nasıl yaptınız neler yediniz en çok fayda neyden gördünüz
Edoss123 Bol su, meyve kompostosu, yeşillik, bulgur ve emziren anne çayı bence bunlar artırmayı destekliyor.