Dilsah02 çok şükür siz de bir sıkıntı olmamış 🙏 ama doğru bir bilgi vermiyorsunuz, çiğ etin az yenmesi çok yenmesi ile ilgisi yok, toksoplazma bulaşma riski var çiğ etten. Bir lokmadan, hatta eldivensiz çiğ ete dokunmaktan dahi bulaşma ihtimali var, küçük bir ihtimal de olsa risk risktir. Siz muhtemelen bilmeden yemişsiniz ama tedbirli olup, yememek lazım. ben yedim bir şey olmadı çok doğru bir yaklaşım değil.