Hep doğumda ya bana ya bebeğime birşey olacakmış gibi bir his var ilk doğumda yoktu ama bu sefer çok kötü hisler var içimde gece olunca daha da karamsar olup düşünüuotum Hep olumsuza hazırlıyor beynim beni sebebi nedir acaba ilk oğlum küvezde kaldı ondan dolayı mı bu düşünceler bilmiyorum eşime hep diyorum kan lazım olursa kan grubum Arh+ eğer bana ya da bebeğe bişey olursa diye hep söylüyorum çünkü bu düşünce peşimi bırakmıyor resmen kafayı yedim