Fatmanur__ Nehir-Poyraz kayılıyorum bende aynı ilacı kullandım geçirdi hemen tabi hamilelik boyunca ara ara oldu ama oda normal sanırım
Nehir-Poyraz Fatmanur__ evet ara ara oluyor. Ki ben onu bitirecek kadar kullanmıyordum iki kere kullanmam kesiyordu iyileşince kullanmıyordum. Sonra bi daha olunca yine kullanıyordum
busraerdem17 Kksmmett Kksmmett aynı sıkıntı bende de var. 39. Haftamdayım doktorum sezaryen öneriyor çok yırtılmam olur diye. Siz kaçıncı haftanızda sezaryen oldunuz?