
Hanımlar merhaba. Attığım Ovülasyon testi 2 gün önce yaptım böyle oldu. O gün ve ondan önceki 2 gün değerlendirdik. Bu pik yaptığı günden sonra ki gün yaptım test silikti. Bazıları çok kırmızı olmamış Ovülasyon olmamıştır diyor. Bu testi 3 gibi yapmıştım. Akşama yapamadım elimde olmadığı için akşam belki koyulaşmıştır. Şimdi sol kasıkta hafif ağrım var ve hafif bel ağrım var. Yorumlar mısınız???