busrax_ seni çok iyi anlıyorum korkularını da cunku bende daha kötüsünü yaşadım ilk evladim kalbi durdu kürtaj olmak zorunda kaldım 7 yıl çocuğum olmadı daha sonra 7 yılın ardında bı oğlan bebeğe hamile kaldım hamileliğim çok iyi geçti hiç bı sorun yoktu ta ki doğum yapicagim güne kadar doğuma gittik ölü bebeği doğurdum sonra oturup düşündüm hep mi böyle olacak hep olecekeler mi diye çünkü 7 den fazla düşük yapmışım buda doğumda ölünce artık düşünce sardı ben anne olmayacağım nasip olmayacak derken ölen bebekten 5 ay sonra tekrar hamile kaldım bu sefer sürekli pimpirikli davrandık bı şey olsa hemen hangi doktoru bulursa oraya gittik şükür ki şuan 14 aylık 1.5 yaşına giricek kolay deil ama lütfen. Öyle düşünme hastaymış bak sana Cennet kapısı olucaklar çok zoor biliyorum ama dua et sabret ki rabbim sana sabrının hediyesini suprizini versin isyan etme