Guzelanne56 Gün sarılığımız 9 idi yüzüne bastırınca sarı oluyordu, 2 saatte bır beslıyordum asla asla uyanmıyordu. Beslenme sorunumuz düzeldi şükür bebegım ne zaman ısterse verıyorum uzman doktorun 3 üde artık 3 saatte bır besle sarılık ilk 5 gün önemli dedı bebegım genel olarak uyuyor ama acıkınca kalkıyor altını açınca uyanıyor vs zorlanmıyorum 9 günlük oldu ilk hafta asla yemıyordu uyanmıyordu. Doktor daha kontrole gerek yok 1 aylıkken gel dedı yüzündekı sarı renk gıttı sadece az burnunda kaldı, herkes 2 saatte bır kalkmalı diyip duruyor doktorlar kızıyor 3 saat dıye. Sarılık ilerlese anlar mıyım
AnayimBenAna_ Guzelanne56 çokta yokmuş zaten değeri canım ilk bir ay benim kızım kendi uyandı 2 saatte bir beslendi
Bayraksevda Guzelanne56 ya ben de ayni sorunu yaşıyorm artk saat basi emzirmeye çalışıyorum mama takviyesi veriyorum ama yine de 12 buçuk sinirda dedi doktor napcam bilmiyorum uyanmiyor deli oluyorum
gezentianne Guzelanne56 İlk çocuğumda sarılık hiç yaşamadım inşallah bunda da yaşamam. Bize de 5 gün demişlerdi ama 15 gün kadar dikkat etmiştk zorla uyandırıyorduk🙈 Arkadaşlar da yazmış sizin değer düşükmüş ama bence bir hafta daha gözlemleyin💐
Guzelanne56 AnayimBenAna_ çok teşekkür ederım benım kızım da uyanmaya başladı ama bazen uyuyor doktoru 3 saat uyandırma uyanmazsa dedı bende endıse ediyorum
Kezbankafa İlk bir ay iki saatte bir besledim. Hep kendim uyandırdım. Sarılığı da hafif derecede evde atlattık şükür .şimdi 38 günlük artık 3saaatte bir uyandırıp besliyorum eğer kendi uyanmazsa
gezentianne Bayraksevda Emzirmeden önce reçel,pekmez gibi şeyler tüketin bir de florasan lamba açın o uyurken
Guzelanne56 gezentianne çok teşekkür ederım ilk 7 gün çok zorlandım bebegım asla uyanmıyor yemıyordu suan 11 günlük çok şükür kendısı gecelerı uyumuyor artık sarılığın kaldığını düşünmüyorum yıne çok dıkkat ediyorum beslenmeye renk degısımı vs ❤️
gezentianne BayraksevdaŞeker içerdiği için sarılığa faydalı diyorlar.Bazen de şekerli su tavsiye eder ya büyüklerimiz bebeğe.Onun gibi
Guzelanne56 Bayraksevda çırıl çıplak soydum yüzünü ıslattım koltuk altı ayaklarım altına ıslak mendıl sürdüm topugunu cimdirm o sekılde zorla kalktı
Ybvvv Neferut merhaba şu an ne durumda acaba bebeğiniz. Benimde 18 günlük bebeğim değeri düşmüyor. Doktor beslenmesi iyi sarılığı da 2 3 ayı bulur geçmesi dedi
Bayraksevda Guzelanne56 sürekli hoşaf falan içiyorm aslinda o da şekerli 🥺üzülüyor insan ya nolcak böyle bilmiyorum daha 7 günlük yavrum 🥹uykusunu da alamiyor böyle zor oluyor uyandirmasi saat basi emzirmeye çalışıyorum
Bayraksevda Guzelanne56 altini ve üzerini degisyirmekten hic hoslanmiuor ben de o şekilde uyandırmaya çalışıyorum zorla
Guzelanne56 Bayraksevda ah ah ben hastanelık bıle oldum 5 günlükken bebegım asla kalkmıyordu 5-6 saat besleyemedım çok zor ama sabır
Neferut Ybvvv 54 günlük hala geçmedi sarılığı. Fizyolojik sarılık mı bebeğiniz? Beslenmesi düzeldi hareketlendi tabi ama hala gözlerinde ve vücudunda sarılık var
Ybvvv Neferut Doktor beslenmesi güzel dedi aslında kilo da alıyor ama değer aynı teni de sarı gözlerinin içi de
Neferut Ybvvv muhtemelen sizinkide 2 ayı falan bulur kilo alımı iyiyse sorun yok demektir canınızı sıkmayın