Merhabalar öncelikle buralarda yeniyim ve aklımı karıştıran bir kaç husus hakkında tecrübeli hamişlerden yardım bekliyorum 🙋🏼♀️
8+4 hamileyim ilk gebeliğim. 2 seneyi doldurduk evleneli yaklaşık bir yıldır deniyorduk çokta istiyorduk sonunda Hz. Allah nasip etti bize de. Ama öğrendiğim zamandan beri hala bu duyguya alışamadım korkularım çoğaldı olacak mı yapabilecek miyim, gibi gibi 🫠 bunlar normal mi? Kendimi suçluyorum sürekli böyle hissettikçe, yaptığım çoğu şeyden de zevk alamıyorum bir garip ruh hali içine girdim 🙈
Bir de cinsel ilişki durumu var, doktorum bir risk yok demesine rağmen korkuyorum sanki bir şey olacakmış gibi, ve ilişki denediğimiz zaman yanma hissediyorum. İsteksizlik de var tabi. Bu durumu nasıl aşabilirim?
Cevap veren herkese şimdiden teşekkürler 🌷