BenayUmay Kızlar merhaba 11+5 haftalığım dışkım uzun zamandır hep koyu renk internetten baktım hamilelikte sık görülür demir ilaçı kullanılmasının sebebidir diyor. Ama yine de korkuyorum daha önce yaşayan var mı
MervEslinArden BenayUmay Demir ilacı kullanıyorum 12.haftadan beri bu şekilde benimde kabızlığa da yol açtı aslında bende o ilaç gün aşırı kullanıyorum bu sebeple ama renk koyu
seyma0661 BenayUmay demir ilacından kaynaklanıyor 12.haftada başladım şuan 29.haftadayım hala o şekilde
Berrakk39999 BenayUmay gebelikten önce de demir ilacı kullanıyordum hep koyu renkte oluyo merak etmeyin ilaçtandır
mervemurat16 BenayUmay demir ilacı dışkıyı koyu renk yapar hatta bazı gebelerde ishal veya kabızlıkta yapabilir normal durum
Kaannur Aynen normal ben 23 haftamdayım hala aynı kullandığımız demir ilacından dolayı böyle oluyor doktorumda normal olduğunu söylemişti zaten