Fatmanurkoca ![Kızlar 1.5 ay önce kürtaj oldum 8 haftalık bebeğimi kalp atışı durduğu için kaybettim korunma olmadı tüp bebekle oldu zaten 15 gün sonra ilk adetimi oldum (2 kürtajım ilkinde de ilk adet önce geldi ) yoğun şekilde devam etti sonra kontrole gittim sorun yok değerlerin normal beta sıfırlanmıştı zaten ocak ayında donmuş transfer olacağım herşey yolunda dediler şimdi 2 adetimi bekliyorum hala olmadım gecikebilir biliyorum ama içime kurt düştü bende test yaptım bikaç tane [bakar(mısınız])](https://)