Arkadaslar 38 haftaliktim doktor muayenesinden ciktim o gunde biraz sicak suyla banyo yapmıştım gece uyurken lavaboya kalktim ve suyum geldi hastaneye gittik hemen doktor dogum baslamis ama acilman yok 5 6 saat sürebilir bebege zararli oksijensiz kalabilir dedi ve sezeryan oldum suan cok kotu agrim var yataktan kalkamiyorum 🙄😕 spinal anestezi yaptik ve ben agridan oluyorum