Kızlar ben salı günü serklaj oldum sadece ilk gün pembe lekelenmem oldu şükür olsun leke vs yok yanma da yoktu ama bugün hafif yanma var gibi ben nasıl koruycam ne yapayım normal mi yanma zaten ora şişmiş fitil atıyorum geri akıyor acaba o mu yakıyor