Meryemm0 Lenam_03 hiç önermiyorum çok ağır bi araba bende kullanıyorum çok zor. Şimdiki aklım olsa baston tarzı hafif bir şey alırdım
Zemree28 Joie xl model baston kullanıyorum çok memnunum hafif sürüşü kolay ve tam yatar model olarak sepetidr geniş yeni doğan için kabin boy bebek arabasını düşünüyorum bende tek elle açılıp kapanıyor veya travel olarak yine joie chorome