eses63t ay ben bebeğim 3 kilonun üstünde olmasın diye dua ediyordum, sizde düşük diye mi düşünüyorsunuz, bence gayet güzel kilosu ki fazla kilolu olunca normal doğum daha zor oluyor benim ki 39. Haftada 3.600 falandı şimdi 40.haftaya geldim daha fazla kilo almasın diye bir an önce doğsun istiyorum hayalim hep 2,500- 2,800 arası olsun yeterki sağlıklı olsun diodum ama ne yesem bebeğime yarıyor ben kilo almıyorum