Tazeannecimm Kızlar raporu alanlar için soruyorum benim sat 22 Haziran aktif çalışıyorum tam 32.haftaya girdiğim gün 31 Ocak oluyo o hafta gitsem her hangi bi gün verirler mi rapor yoksa illaki tam 31 de mi veriliyo
esraamutluu Tazeannecimm merhaba bende 32+3te aldım. 32. Haftaya girdikten sonra o hafta içinde alabilirsiniz diye biliyorum
akidesekeri Tazeannecimm 32. haftada çalışamaz raporu alıp iznede ayrılabilirsiniz. Çalışır raporu alıp 37.haftada zaten zorunlu izin var o zamanda izne ayrılabilirsiniz
Babyx1 Tam o gün gitmeniz gerekiyor doktorun sisteminde gözüken tarih neyse o gün. Doktorunuza sorun o söyler ne zaman geleceğinizi
Emine0602 Ben Öğretmenim. okul müdürüm aynı gün gitmek zorunda değilsin Bikaç gün sonra da gidip geriye dönük alabiliyorsun demişti.