Mavibuse benim de aynı şekilde kasılmaların çok sık oluyor ağrım yok fakat nstde sancı çıkıyor evde iyice paranoyak oldum erken doğum riskim de var bebeğim çok aşağıda her an açılma yapıp doğumu başlatabilir ne yapacağımı şaşırıyorum hastane ile ev arası tam 10 dk ama ona rağmen artık sürekli git gel çok yoruldum :')