nemesss tsh 0.74 e2 36 fsh 5.57 lh 5.99 amh 5.47 selam kızlar prolaktin baktıramadım salı prolaktin ve hsg bakılacak şuanlık çıkan değerler nasıl tecrübeli olan var mı?
nemesss buse76 hmmm. çok mu yüksek anlamadım yani pco olunca ne oluyor ultrasonda bi şey görünmedi hatta yumurta kaliten yaşına göre gayrt iyi vs diye hep olumlu konuşuldu
buse76 nemesss şöyle pko olunca yumurta rezervin düşük oluyor ve yumurtlama da problem oluyor diye biliyorum ama illa gebelik olmayacak diye bişey yok pkos olup çok gebe kalan var
buse76 nemesss adet düzensizliği felan belirtileri kıllanma tüylenme gibi şeyler var sizin adet düzensizliğiniz var mı yaş kaç bu arada
Sizdenbirii1 buse76 Prolaktin 7.71 Lh 10.4 Estradiol 27.7 Fsh 6.4 Tsh 2.14 Serbest t4 0.99 Banada bakar mısınız reglin 2. Günü verdim
nemesss buse76 28 yaşındayım bu arada. hastanenin normal aralıklarına uyuyor değerim ne altında ne üstünde
buse76 nemesss hastane referansina uyuyorsa sıkıntı yok diye düşünüyorum gevelde hastane referansi 0-4 mü ne oluyor sizinki farklıysa değeri sorun yok o zaman
nemesss buse76 evet 0.3-7.8 normal karşılıyor ben de aralardayım işte ay anlyamadım ama kimi çok iyi dedi kimi sizin gibi pco dedi
buse76 Sizdenbirii1 iyi değeriniz ama E2 düşük birde lh düşmesi lazım benimde 10 ama doktorum sıkıntı yok diyor sizinde pek bir sıkıntı görünmüyor