31+4 deyiz kızlar kan deperlerim düşük çıktı doktorumun verdiği kan ilacı aç karnına içiliyor kahvaltıdan önce içtim yarı. Saat sonra kahvaltıya oturdum ve bi ateş bastı miğde bulantısı oldu sonuç istifra halsizlik ve haifif ağrım var bebeğin hareketleri normal şuan sizde kan ilaçlarınızı içince böyle oluyor mu kendimi hiç iyi hissetmiyorum normal mi bu