djjdjdksalla 13 haftalık kontrolde %70 kız dedi bugun 16 haftalık erkek dedi 😩 bir oğlum var baya ümütlenmiştm ikisi de evlat o ayrı ama ne bilim oğlu olan kız kızı olan erkek istiyor artık degişirmi ki 😲
AyeGlKarabulut djjdjdksalla benimde ikincide öyle olmuştu erkek hissediyorum diyenlere gıcıklanıyordum ama iyi ki olmuş doğunca farklı bir güdü olmuyor evladın cinsiyeti yok çok şükür rabbime iki oğlum var tırnaklarına taş değmesin ☺️ üçüncüm kız olacak garipsedim birşey almıyorum daha detaylı dan sonra emin olayım diye ikincide çok isteyip erkek olunca şimdi de farklı geldi
djjdjdksalla Baran3535_ 😂 valla öyle olacak bugun a bak buda pipi dedi eşim gördüm dedi bn görmedim :) hayırlısı
djjdjdksalla AyeGlKarabulut evet tabiki de öyle evlat ayrımı yapmak gibi degil de kız da ister gönül gözünüz aydın inş saglıkla alın kucagınıza